2010. szeptember 15., szerda

Fekete bárányok térképe

Régen jelentkeztem, a továbbiakban megpróbálok egy kicsit sűrűbben. Megváltoztattam a blog címét is, mivel erősen eltolódtam a szorosan vett szoftverfejlesztői vonaltól a mindenféle webes térképek, érdekességek felé. Ez talán nem is baj, legalább kevéssé kocka olvasók is idetévednek esetleg néha.
Ennek szellemében mindjárt egy érdekes térképes gyúrmánnyal restartolok.

Újra és újra meglepődöm, hogy mi mindent jut eszébe térképre pakolni az embereknek.
"Nálad se megy a Jutyúb? " (vagy az index, gugli stb.)
Szerintem minden nap hallunk, látunk valami effélét az irodában, twitteren, itt-ott.
Ez a téma foglalkoztatja a mai felfedezésem a HerdictWeb oldal készítőit. Összegyűjtik a világ bármely részén ilyen-olyan okból éppen nem elérhető oldalakat (pontosabban szerintem a doméneket).
Az adatfolyamnak természetesen van térképes kimenete, mert különben mit is keresne itt ugye :)
Nyilván nem okozott meglepetést, hogy körülbelül minden második nem elérhető oldal Kínában ugrik elő.

Nincsenek megjegyzések: